tiistai 6. joulukuuta 2011

Vapaaehtoisuutta, onko sitä enää ;)


Esittelen teille rakkaan harrastukseni, siis yhden niistä :)

Mä menen taas huomenna hommiin sotilaskotiin, sotkuun, sodeen ->
rakkaalla lapsella kun on monta nimeä :)
Täälläkin siitä enempi ja vähempi silloin tällöin maininnut, nyt mainitsen hieman lisää.
Se on kuitenkin juts se paikka, mistä saa maailman parhaimmat munkit!
Oon kymmenisen vuotta sotkussa käynyt vapaaehtois-hommissa,
välillä ahkerammin, välillä en niin ahkerasti :D

Oli aikoja, jolloin sinne mentiin katselemaan poikia EIKÄ KUN SIIS
tietenkin auttamaan sämpylöiden valmistamisessa ja muissa hommissa! :0
Ja aikoja kun alkoi viihtymään enempi siinä kassalla ja
jossain vaiheessa tuli sekin hetki,kun tajusi, että hui kamala,
kun nämä uudet alokkaat ovatkin nuoria vai vanheninko minä?! :D

Mutta siis jos jollain on tekemisen puute tai ylipäätään miettii uutta harrastusta itselleen niin SUOSITTELEN
- Etsi käsiisi lähin sotilaskoti!! (Olet sitten minkä ikäinen tahansa:)

2 kommenttia:

  1. ha ha tuli niin elävästi mieleen yks heti ABC:llä kaukana jossain, kun näin armeijanpoikia tulevan sisään. kaverini käski pyyhkimään kuolat poskilta että mä oon liian vanha kattelemaan noin nuoria poikia :D

    VastaaPoista
  2. koskaan ei ole liian vanha katselemaan "univormuja" ;)

    VastaaPoista