torstai 23. elokuuta 2012

Korkokenkiä mä metsästän.. :)

Kirkkaanpunaiset korkokenkäni ovat jo pitkään kirkuneet ystäviä rinnalleen, ja mä olen vakaasti päättänyt selvitä yhdistelmästä minä-ja korkokengät, hengissä :)

Yhdet korot jo varmaan kulutinkin etsiessäni kenkiä itselleni, penkoen kirpputorit ja alekopat, mutta vihdoinkin!

Tässä ovat rakkaani :D


Nämä pinkit ihanuudet odottivat mua Jyväskylän kirpputorilla
- ja meinasin jättää ostamatta! Hullu minä!
Ja mulla on jo mekkokangaskin kenkiin sointuvasti,
kun tottahan toki kenkien takia uusi kynämekko tehdään ;)


Nämä pinkit löysin PickNickistä Forssassa ensimmäisenä.
Silloin "pakko saada pinkin kengät" takoi takaraivossa taukoamatta :D
Kenties nyt tuunaan näitä vielä.. ;)


Juu ja punaista polkadottia ja rusetteja,
- oikein Minni Hiiri kengät ja kirpputorilta ;)


Nämä mustat on niin mua.
Tiedän jo nyt.
- Lempparit.
Siis yhdet niistä :)


Valkoiset on uudet, ostin ne nuo vihreät jalassa,
- miten niin samanlaiset ja vielä samasta kaupastakin ;)
Valkosia ehkä hieman tuunaan.. :)
Ja vihreät löytyivät äidin jemmasta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti