keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Sailor pin up girl ;)

Ensinnäkin käsityö-messuilta löytyi tällaiset ihanuudet! :)

Ja kerrottakoon tähän, että mulla ei ole ollut juuri mitään muuta sailor-tyylistä ennen näitä,
mitä nyt rakastan nököttää veneen nokassa ja sitäkin ihanuutta jopa yhden kerran muisti kesällä harrastaa :D


On ollut hauska huomata, kuinka tyylikin voi muuttua tyylin sisällä - vai mitenkä se sanotaan ;)

1. alkuun cowboy-tyyli, harrikka, ja kaikki missä oli liekkejä, kasipalloja tai ralliruutua,
vei tätä tyttöä aivan täysin :) Ja pakko myöntää- vie yhä ;)

2. hiippaili mukaan leopardi-kuosi, mitä ei pitänyt mun elämääni ikinä tulla :D
Ja eihän sitä paljoakaan näy - varsinkin, jos sulkee silmät :)

3. heti en myöskään lämmennyt kirsikoille, enkä polka dotille..
- Ja niin paljon kuin niitä nykyään voikin rakastaa ;)

4. Ja sitten psychobilly. EI YHTÄÄN mun juttu. Pääkalloja..hämähäkkejä.. Hyi yäk!
Kauheeta "päätä seinään"-musiikkia :D
Juu.. niin vain alkoi saada siedätyshoitoa tämä itsensä rockabillyyn rakastuttanut tyttö;
kertakaikkisen ihania hämähäkin seittejä ja kukas se juuri tilasi pääkallo-niittejä :O
Ja läskibassokin tykkää ;)

5. Onko se sailor-tyyli? ;) Seilaako tänne seuraavaksi tuulahdus niitä ihania kynämekkoja ja jos seilaa, toivottavasti ne ankkuroituvat mun vaatekaappiini :D
Ja vielä kun tähän yhdistetään se, että mä en vieläkään tykkää sinisestä, niin tässähän on luvassa jotain mielenkiintoista ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti