sunnuntai 24. helmikuuta 2013

Muumimainen Teehetki :)



Kyllä -minä, joka joskus sanoi, että teen on pakko olla terveellistä,
koska se on niin älyttömän pahaa - olen alkanut juomaan teetä.
Suorastaan riippuvainen siitä, jos ei päivän aikana ole tullut kupillista kipattua,
on viimeistään illalla laitettava teevesi kiehumaan :)

Ja kahvi.. Kyllä, olen pystynyt olla jo useamman viikon ilman! :)
Kai mä vielä retkahdan, mutta ei ajatella sitä nyt :D

Vaan siis kun mä löysin kaupasta tällaisia -Teepussi-Muumeja :)
Ja onneksi löysin; ruokakaupan hyllyhän oli täynnä vaikka minkälaista teepakettia,
mulla olis menny koko päivä siellä ihmetellessä, ellei käteen olis osunut tämä ihanuus
(miten niin paketti vaikuttaa ostopäätökseen) :D



Pelkästään jo näitä katsellessa tulee niin hyvä mieli :)
Makuasioista voidaan aina olla mieltä ja toista, mutta ei voi olla pahalla päällä,
kun hörppii muumimamman voimajuomaa tai huomaa että on itse päässyt pikkumyynä teepussin kylkeen juurikin
"Kyllä minä tiedän!" -asenteella ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti