torstai 2. joulukuuta 2010

Kun koirani alkoi saada vaikutteita... :)

Moip! :) Minä olen tuon blogin kirjoittajan koiruus Namu ja aika namu olenkin;)



Emäntä tuli aikanaan hakemaan mua oldsilla ja minä katsoin heti,
että enpähän lähde tuommosen akan matkaan :D

Mutta sai kuitenkin sitten ylipuhuttua, kun autosta löytyi kolmen istuttava etupenkki:)
Sen jälkeen olenkin tarkkana tyttönä kelpuuttanut vain autot,
missä on kolmen istuttava pehmeä etupenkki ja ameriiikan peltiä ;D




Eikä minulla koskaan ole mikään kallis maku ollut ;)
Tässä päiväunien aiheena on harley davidson ;D



Rankat oli bileet...
(Ainiin, älä vaan kerro emännälle mitään..!!;)
Mä en jäänyt kiinni! :p )




Ensimmäisen vapun tietämillä elettiin aikoja,
jolloin Elviksenkin lasit menivät vinoon ja pulisongit pitkin poskia ;D
Mahdettiin rokata aikalailla.. :)



Kyllähän nuo jenkki-piireissä minut hyvin tietää :D
Ja kuka ei tiedä, niin varmasti oppii tuntemaan ;)
Olenhan minä sentään tulevaisuuden toivo..;)

Ja varmasti otan seuraavassakin maantie-laivueessa kapteenin paikan;)
Emäntä aina luulee, että se muka ajaa, mutta oikeestihan se on niin,
että minä ajan;))

Emäntä muuten aina ihmettelee, mistä se sanonta tulee,
että "koira on kuin omistajansa" :D
Mutta en kyllä yhtään osaa sanoa.. ;D

1 kommentti:

  1. Koira ja lähin ohjaaja alkavat kuvastamaan toisiaan, sehän on luonnollista.
    Koiralla on aina oikeus piehtaroida & vartioida auton istuimilla ja varsinkin etupenkillä kaikkein rakkaimmassa paikassa.

    VastaaPoista